معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

جشنواره جنات با هدف تشویق مبلغان به سمت نوآوری در تبلیغ برگزار می گردد

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در لبیک به بیانات و خواسته های رهبر معظم انقلاب در خصوص تبلیغ و الزامات آن در عصر جدید، «جشنواره جنات» با همکاری شورای هماهنگی مراکز حوزوی و با هدف تشویق مبلغان به سمت نوآوری در تبلیغ و همچنین تقدیر از مبلغانی که توجه بیشتری به امر نوآوری در امر تبلیغ داشته اند، برگزار می گردد.
جشنواره جنات با هدف تشویق مبلغان به سمت نوآوری در تبلیغ برگزار می گردد

حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار بلاغ، از برگزاری جشنواره بزرگ جنات خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در ابتداری مطالب خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت موضوع تبلیغ، اظهار داشت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری در جمع مبلغان و حوزویان و تمرکز بحث های معظم له در خصوص تبلیغ و الزامات آن در عصر جدید و همچنین ضرورت تاسیس کانون های تبلیغی با سه وظیفه «تهیّه‌ی موادّ تبلیغیِ به‌روز»، «تنظیم شیوه‌های اثرگذار تبلیغی» و «تربیت مبلّغ»، مجموعه های حوزوی در مقام لبیک به فرمایشات ایشان، برنامه هایی را طراحی نمودند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: برنامه های طراحی شده در شورای هماهنگی مراکز حوزوی که متشکل از نمایندگان مراکز؛ حوزه علمیه براداران، حوزه علمیه خواهران، دفتر تبلیغات اسلامی، جامعه المصطفی، جامعه الزهرا، سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز خدمات می باشد مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت یک طرح پیشنهادی از هر مرکز با همکاری تمامی دستگاه های مذکور به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی در ادمه افزود: از تعداد 7 طرح جامعی که معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص تبلیغ و الزامات آن در عصر جدید به شواری هماهنگی مراکز حوزوی ارائه نموده است، «برگزاری جشنواره جنات» با هدف تشویق مبلغان به سمت نوآوری در تبلیغ و همچنین تقدیر از مبلغانی که توجه بیشتری به امر نوآوری در امر تبلیغ داشته اند مورد تصویب قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد تصریح کرد: بعد از تصویب جشنواره جنات، دبیرخانه آن در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی شکل گرفت و جلسات متعددی با حضور نمایندگان دستگاه های حوزوی در قالب این دبیرخانه برگزار شده است. در طرح مذکور جوایز ارزنده ای نیز برای مبلغان برتر تدارک دیده شده و امیدواریم اواسط سال آینده شاهد برگزاری رویدادها و برنامه های مرتبط با جشنواره جنات باشیم.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: تارنمای مختص به این جشنواره به نشانی jannatt.ir هم اکنون راه اندازی شده است و مبلغان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره جنات، به آن مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: با برگزاری این جشنواره در قالب رویدادهای مختلف، در صدد آن هستیم که مسئله توجه به جذاب سازی برنامه های تبلیغی و نوآوری در آن، مورد توجه هرچه بیشتر مبلغان قرار گیرد، این نوع از برنامه ها باید به طور مستمر و سالانه برگزار گردد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در بخش آخر سخنان خود به بیان ویژگی های جشنواری جنات پرداخت و بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های این جشنواره این است که برای طرح های منحصر در ایده توجه کمتری می شود و ایده هایی قابل بررسی قرار می گیرد که در میدان عمل مورد آزمایش و بازخوردگیری قرار گرفته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.