به همت چهار مرکز محتوایی حوزوی منتشر گردید؛

سومین شماره از ویژه‌نامه «انتخاب امیدبخش» + دانلود رایگان

تاریخ انتشار:
گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری سه مرکز محتوایی حوزوی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی مبنی بر تأمین محتوا و روش برای مبلّغان، سومین شماره از ویژه‌نامه‌ای برای انتخابات پیش رو با عنوان «انتخاب امیدبخش» تهیه و منتشر کرد.
سومین شماره از ویژه‌نامه «انتخاب امیدبخش» + دانلود رایگان

به گزارش خبرنگار بلاغ، گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری سه مرکز محتوایی حوزوی «مرکز پژوهش‌های تبلیغ حوزه»، «اداره راهبری محتوای تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی» و «مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات حوزه» در راستای منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی مبنی بر تأمین محتوا و روش برای مبلّغان، سومین شماره از ویژه‌نامه‌ای برای انتخابات پیش رو با عنوان «انتخاب امیدبخش» تهیه و منتشر کرد.

گفتنی است این ویژه نامه با هدف استفاده مبلّغان گرامی از روش‌های مطلوب و متناسب با فضای انتخابات و ارائه محتوای غنی در جهت تشویق مخاطبان برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی و دارای چهار بخش «روش‌های تبلیغ انتخاباتی»، «محتوای تبلیغ در انتخابات»، «پاسخ به شبهات» و «احکام» تدوین شده است.

شایان ذکر است مبلغان محترم می توانند فایل سومین شماره از ویژه‌نامه «انتخاب امیدبخش» را از پایین همین صفحه دانلود نمایند.

پیوست حجم
انتخاب امیدبخش شماره 3 3.53 مگابایت

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.