در ایام الله دهه فجر برگزار گردید؛

نشست و هم اندیشی مدیران گروه های جهادی در شهر قم

تاریخ انتشار:
مدیر گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت اظهار داشت: نشست و هم اندیشی مدیران گروه های جهادی همزمان با ایام الله دهه فجر با موضوع حضورحداکثری در انتخابات، برگزار گردید.
نشست و هم اندیشی مدیران گروه های جهادی در شهر قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام محمدباقر علیزاده مدیر گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت، و از مبلغان فعال معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما از برگزاری نشست و هم اندیشی مدیران گروه های جهادی همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام علیزاده اظهار داشت: این نشست با موضوع حضور حداکثری در انتخابات و هرچه باشکوه برگزار نمودن ویژه برنامه های دهه فجر با تأکید بر موضوع جهاد تبیین برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه ضمن آمادگی حضور گروه های جهادی در مدارس، دانشگاه، مساجد و...، موضوعاتی همچون «تأمین محتوی های فرهنگی سیاسی» و «اعزام استاد و مبلغ در سطح استان قم و حتی سایر استان ها» مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت بیان کرد: ۳۳ گروه جهادی در ذیل «قرارگاه ثامن» و با حمایت امام جمعه محترم پردیسان در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، عمرانی و... به صورت کاملا جهادی مشغول فعالیت می باشند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.