معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

ضرورت هم افزایی و تبادل تجارب فعالان فرهنگی در عرصه جهاد تبیین

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی جهاد تبیین، بیان کرد: آشنایی اولیه فعالان در این عرصه در زمینه آموزش، رسانه و فعالیت های میدانی، با یکدیگر همچنین هم افزایی و تبادل تجارب و بیان دیدگاه و نقطه نظرات برای پیشبرد اهداف در فعالیت های جهاد تبیین ضروری می باشد.
ضرورت هم افزایی و تبادل تجارب فعالان فرهنگی جهاد تبیین با یکدیگر

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی جهاد تبیین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از فعالان در عرصه جهاد تبیین برگزار شد مطالبی را بیان کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد ضمن بزرگداشت یاد و نام شهدای فلسطین و آرزوی پیروزی جبهه مقاومت، بر ضرورت برگزاری جلسات مرتبط با موضوع جهاد تبیین تاکید کرد و  اظهار داشت: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اهمیت موضوع جهاد تبیین، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی جلسات متعدد و کاربردی را در این عرصه برگزار نموده است که برگزاری همایش های قبل از اعزام های تبلیغی در مناسبت های مختلف سال با موضوع جهاد تبیین از جمله اقدامات این معاونت می باشد.

وی  گفت: دوره تربیت مبلغ جهاد تبیین از دیگر فعالیت های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه جهاد تبیین بوده که پیگیر هستیم این دوره ها مستمر و به صورت تخصصی در دیگر شعب دفتر تبلیغات اسلامی نیز برگزار گردد. همچنین مجموعه اطلاعات مورد نیاز در این عرصه در تارنمای بلاغ نیز جمع آوری شده است که می تواند محتوای تبلیغی مبلغان را در این زمینه پوشش دهد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه مطالب خود به اهداف برگزاری این نشست پرداخت و افزود: هم افزایی و تبادل تجارب و بیان دیدگاه و نقطه نظرات به جهت پیشبرد فعالیت ها از جمله اهداف برگزاری این نشست می باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.