امام جمعه زاهدان بیان کرد:

دفتر تبلیغات اسلامی دارای وسعت، تنوع کاری و ظرفیت‌های فراوانی است

تاریخ انتشار:
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، خواستار گسترش دامنه فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی در نقاط مختلف استان شد و گفت: اگر فعالیت‌ها به شکل مطلوب انجام شود طبیعی است که انگیزه برای پشتیبانی و حمایت مادی از مجموعه بیشتر خواهد بود.
دفتر تبلیغات اسلامی دارای وسعت، تنوع کاری و ظرفیت‌های فراوانی است

به گزارش بلاغ به نقل از ایرنا، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی دارای وسعت، تنوع کاری و ظرفیت‌های فراوانی است و در سیستان و بلوچستان هم زمینه برای انجام کار فراوان بوده که این ارتباط باید به خوبی ایجاد شود.

وی افزود: مسئول دفتر تبلیغات اسلامی باید حلقه وصلی بین دریای ظرفیت‌های این مجموعه با دریایی از نیازها در سیستان و بلوچستان باشد تا به مراتب خدمات بیشتری ارائه شود، ما آماده پشتیبانی از انواع و اقسام فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی در سطح استان هستیم.

امام‌جمعه زاهدان ادامه داد: متأسفانه در سطح استان فعالیت‌ها به‌کندی صورت می‌گیرد، باید به گونه‌ای مراقبت شود که مسئول جدید دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق به این آسیب دچار نشده و حرکت پویایی داشته باشد.

وی اذعان کرد: یک بخش عمده کار برقراری ارتباط با دستگاه‌های مختلف از جمله حوزه‌های علمیه، آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌هاست و باید زمینه‌های کاری فراهم و تعامل ایجاد شود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی باید با بدنه مجموعه‌های حوزوی ارتباط برقرار، نیازها را شناسایی و دوره‌های مختلف پودمانی، کارگاهی، مناسبتی و تخصصی برگزار کند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.