مدیر گروه جهادی رشد :

طلاب جهادی در خدمت رسانی به مردم، انگیزه مضاعف دارند

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام خوئینی: بعد از تعطیل شدن دروس حوزوی، طلاب جهادی بیکار ننشستند و با انگیزه مضاعفی در حال خدمت رسانی به مردم و جامعه می باشند.
طلاب جهادی در خدمت رسانی به مردم، انگیزه مضاعف دارند

به گزارش خبرنگار بلاغ ، حجت الاسلام خوئینی مدیرگروه جهادی تبلیغی رشد در گفت و گویی از فعالیت های مقابله با ویروس کرونا، این گروه خبر داد و گفت؛ بعد از تعطیل شدن دروس حوزوی، طلاب جهادی بیکار ننشستند و با انگیزه مضاعفی در حال خدمت رسانی به مردم و جامعه می باشند.

وی افزود: در این راستا خدمات اجتماعی و فرهنگی با همت 250 نفر از طلاب جهادی در حال انجام است که این خدمات تا کنون در سه بخش حمایت معیشتی، خدمات بهداشتی و بخش فرهنگی ساماندهی شده است که هر بخش آن توسط تعداد زیادی از طلاب جهادی مدیریت می شود.

مدیر گروه جهادی رشد بیان کرد: در بخش حمایت معیشتی به خانواده های نیازمند به 1350 خانوار بسته های کمک معیشتی و همچنین در بین افراد نیازمند 1000 پرس غذا و 2000 کیلو میوه توزیع شده است.

حجت الاسلام خوئینی گفت: در بخش خدمات بهداشتی حدود 12000 ماسک تولید و بین مردم توزیع شد و حدود 4000 هزار خودرو در سطح شهر توسط طلاب این گروه ضدعفونی گردید. همچنین در بحث آموزش اصول بهداشتی در مقابله با این ویروس به 1800 مغازه دار خوراکی فروش مباحث لازم آموزش داده شد.

وی در ادامه افزود: در بخش فرهنگی نیز طلاب جهادی در ایام نیمه شعبان 18000 برگه مسابقه را طراحی و میان نوجوانان توزیع و بعد از اتمام مسابقه جوایز را درب منازل برندگان این مسابقه تحویل دادند.

مدیر گروه جهادی رشد خاطر نشان کرد: این خدمات و کمک رسانی طلاب جهادی تا پایان ایام مقابله و شکست ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.