به همت اداره کل تبلیغ تخصصی برگزار شد؛

دیدار صمیمی خطبای مشهور و نخبه با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

تاریخ انتشار:
به همت اداره کل تبلیغ تخصصی خطبای مشهور و نخبه دفتر تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌علمیه قم دیدار کردند.
دیدار مبلغان نخبه با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار بلاغ، جمعی از خطبای مشهور و نخبه با حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دیدار کردند.

در ابتدا این دیدار حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از فعالیت های مبلغان نخبه و خطبای مشهور در عرصه های مختلف اعم از خطابه، رسانه ای و مجازی اظهار داشت: تاثیرگذاری و نقش تبلیغ در جامعه در عرصه های مختلف توسط خطبای گرانقدر مشهود و قابل تقدیر می باشد.

شایان ذکر است در این دیدار، وعاظ گرامی از برگزاری این جلسه در دفتر تبلیغات اسلامی تشکر نموده و در ادامه به بیان دیدگاه های خود در مورد مسائل مهم کشور و مشکلات و مسائل اجتماعی پرداختند که بخشی از آنها مربوط به مسائل فرهنگی جامعه بود.

لازم به ذکر است در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، گزارشی از تبلیغ مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی در سال جاری در سطوح مختلف ارائه نمود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.