با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه و معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

رویداد ایده پردازی فرهنگی با رویکرد مسأله محوری در تبریز برگزار شد

تاریخ انتشار:
به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه و همکاری اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی، رویداد ایده پردازی فرهنگی با رویکرد مسأله محوری در تبریز برگزار شد.
رویداد ایده پردازی فرهنگی با رویکرد مسأله محوری در تبریز

به گزارش خبرنگار بلاغ، اباذر جعفری مدیر کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، به برگزاری دوره سه روزه «رویداد ایده پردازی فرهنگی با رویکرد مسأله محوری» با حضور مبلغان فعال فرهنگی از سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل اشاره نمود و به تشریح جزئیات برنامه های این دوره پرداخت.

اباذر جعفری اظهار داشت: با توجه به ضرورت تقویت و ارتقاء سطح مبلغین و طلاب و آشناسازی آنها با مباحث کاربردی و ناظر به میدان، این دوره آموزشی، با رویکرد مسأله شناسی برگزار گردید.

مدیر کل تبلیغ تخصصی، محور اصلی برنامه های این دوره آموزشی را که به همت معاونت امور بین الملل مرکز مدیریت حوزه های علمیه در حوزه علمیه ولی عصر (عج) تبریز برگزار شد، کارگاه آموزشی «رویداد ایده پردازی مسأله محوری فرهنگی» دانست و افزود: این کارگاه که با هدف تقویت و مهارت افزائی مبلغین فعال در عرصه های حضوری و مجازی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: مبلغان نخبه سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در قالب کارگاه آموزشی با فرآیند مسأله محوری فرهنگی آشنا شده و ضمن بهره گیری از راهنمائی اساتید در حوزه تبلیغ بین الملل با فرایند حل مساله که شامل سه بخش «مسأله یابی»، «مسأله شناسی» و «حل مسأله» بود، آشنا شده و در قالب ۱۰ گروه، با ایده پردازی در خصوص مسائل فرهنگی موجود در عرصه تبلیغ بین الملل به رقابت پرداختند و در پایان از گروههای برتر تجلیل به عمل آمد.

Image removed.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.