مدیر گروه تخصصی تبلیغی اسماع الاصم تاکید کرد:

لزوم برگزاری دوره های مهارت آموزی ویژه ناشنوایان

تاریخ انتشار:
مدیر گروه تخصصی تبلیغی اسماع الاصم در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: قشر ناشنوایان برای زندگی عادی در جامعه و همچنین تشکیل خانواده، نیازمند شرکت در دوره های مهارت آموزی هستند که این دوره ها باید بصورت تخصصی و برنامه ریزی شده صورت گیرد.
لزوم برگزاری دوره های مهارت آموزی ویژه ناشنوایان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام محمد فراهانی مدیر گروه تخصصی تبلیغی "اسماع الاصم" از گروه های ثبت شده در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما از فعالیت های صورت گرفته این گروه خبر داد.

حجت الاسلام فراهانی با اشاره به نیاز سریع ناشنوایان به برگزاری دوره های مهارت آموزی اظهار داشت: قشر ناشنوایان برای زندگی عادی در جامعه و همچنین تشکیل خانواده، نیازمند شرکت در دوره های مهارت آموزی هستند که این دوره ها باید بصورت تخصصی و برنامه ریزی شده صورت گیرد.

وی در ادامه مطالب خود افزود: این گروه تخصصی در نظر دارد با توجه به موافقت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در خصوص برگزاری دوره های مهارت آموزی برای ناشنوایان، 20 جلسه دوره های کاربردی و مهارت آموزی (ویژه ناشنوایان) را برگزار کند که به لطف خداوند متعال برنامه ریزی و طراحی این جلسات صورت گرفته و تعدادی از این جلسات نیز برگزار شده است.

مدیر گروه تخصصی تبلیغی اسماع الاصم بیان کرد: دوره هایی که در دست اقدام است پیرامون موضوعاتی چون؛ مهارت های زندگی(همسرداری، تربیت فرزند و ...)، مهارت طراحی، نجاری، منبت کاری و ... می باشد که در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری این دوره ها برای ناشنوایان استان قم خواهیم بود.

حجت الاسلام فراهانی آشنایی و یادگیری "زبان اشاره" را امری مهم برشمرد و گفت: از دیگر فعالیت این گروه، می توان به برگزاری دوره آموزشی "زبان اشاره" برای مبلغان و افرادی که در ارتباط با ناشنوایان هستند، اشاره کرد. با توجه به حجم کم فعالیت های تبلیغی برای مخاطبین ناشنوا، ضروری است مبلغان و طلاب گرامی نسبت به یادگیری این زبان اهتمام بورزند. 

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.