مسئول گروه جهادی صراط مستقیم بیان کرد:

اشتغالزایی از برنامه های اصلی گروه جهادی صراط مستقیم

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام مسعود شهبازی مسئول گروه جهادی صراط مستقیم اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی گروه جهادی صراط مستقیم، اشتغالزایی می باشد.
اشتغالزایی از برنامه های اصلی گروه جهادی صراط مستقیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام مسعود شهبازی مدیر گروه تبلیغی جهادی صراط مستقیم، و از مبلغان فعال معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما از فعالیت های صورت گرفته در این گروه خبر داد.

حجت الاسلام شهبازی اظهار داشت: گروه جهادی تبلیغی شهید روحانی سعید شهبازی (صراط مستقیم) به صورت غیر رسمی از سال ۸۵ فعالیت خود را شروع و از سال 1390 رسما به فعالیت های خود ادامه داد.

وی در ادامه  با اشاره به حوزه های اصلی فعالیت این گروه گفت: گروه جهادی "صراط مستقیم" در دو حوزه اصلی عمرانی و فرهنگی(پاسخ به؛ شبهات دیدنی، مذهبی، سوالات شرعی وغیره در خصوص مسائل بانوان) فعالیت های متنوعی را در مدارس ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی انجام داده است.

مسئول گروه جهادی صراط مستقیم بیان کرد: فعالیت های صورت گرفته در حوزه فرهنگی با برگزاری حلقه های معرفت، گفتمان دینی سیاسی و یا به صورت سخنرانی در مساجد و دانشگاها و در مدارس استان لرستان به صورت کلاس داری از سال ۹۵ به بعد صورت پذیرفته است.

حجت الاسلام شهبازی با اشاره به این که یکی از عرصه های مهم فعالیت گروه های جهادی ناظر به اشتغالزایی و تلاش در راستای رونق و جهش تولید است، اظهار داشت: در این خصوص و به همت گروه جهادی صراط مستقیم، با پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته برای تعدادی از جوانان در شهرک های صنعتی استان و واحدهای تولیدی قم ایجاد شغل شده است.

وی افزود: در سال جاری در کنار فعالیت های مربوط به مقابله با ویروس منحوس کرونا از جمله حضور در بیمارستان ها، ضدعفونی معابر و اماکن و نیز توزیع بسته های معیشتی، ما احساس کردیم که با توجه به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، نباید از اهمیت مقوله کارآفرینی و اشتغالزایی غافل شد و از این رو بخشی از توان و وقت و انرژی خود را به این امر مهم و کلیدی در استان لرستان اختصاص داده ایم.

مسئول گروه جهادی صراط مستقیم همچنین بیان داشت: از دیگر فعالیت های صورت گرفته به همت این گروه جهادی و البته همیاری دیگر دوستان، راه اندازی دو کارگاه تولیدی در زمینه صنایع غذایی بوده که در این راستا خوشبختانه برای ۷ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

وی گفت: همچنین بنا داریم که با راه اندازی چند کارگاه بسته بندی حبوبات، زمینه اشتغالزایی برای جوانان جویای کار را فراهم کنیم.

حجت الاسلام شهبازی در پایان این گفتگو به موضوع انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: در انتخاباتی که اخیرا برگزار شد گروه جهادی "صراط مستقیم" با اعزام مبلغ به روستاهای سراسر کشور مردم را برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی دعوت کردند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.