با همت گروه تبلیغ تخصصی حس بهتر زندگی؛

همایش «دختران امروز، مادران فردا» برگزار شد

تاریخ انتشار:
گروه تبلیغ تخصصی حس بهتر زندگی همایش «دختران امروز، مادران فردا» با موضوع عفاف و حجاب را از دیدگاه عقلی و علمی برگزار نمود.
همایش «دختران امروز، مادران فردا» برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرتضی کاشانی نژاد مدیر گروه تبلیغ تخصصی حس بهتر زندگی و از مبلغان فعال اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما، از برگزاری همایش «دختران امروز، مادران فردا» با حضور 200 نفر از دانش آموزان دبیرستان دخترانه مصلحی در شهر کاشان خبر داد.

کاشانی نژاد در ابتدای مطالب خود اظهار داشت: در این همایش موضوع عفاف و حجاب از دیدگاه عقلی و علمی مورد بحث قرار گرفت تا مخاطب با فکر کردن درباره این دلایل و مثال‌ها از لحاظ شناختی و احساسی قانع شود همچنین در این جلسه با استفاده از تمرین‌ها و بازی‌ها هدفمند روانشناسی سعی کردیم از زاویه جدید و متفاوتی به مسئله عفاف و حجاب نگاه کنیم.

مدیر گروه تبلیغ تخصصی حس بهتر زندگی گفت: تمرینات صورت گرفته درصدد این بود که جوانان متوجه ارزش واقعی وجودی خودشان شوند و بدانند که انسان‌ غیر از جسم بعد روحی دارد که نفخه الهی در وجودشان بوده و از این جهت شبیه خدا هستند و انسان بی نهایت زنده و بی‌نهایت می تواند رشد کند و زیبایی او منحصر در ظاهر و جسمش نیست بلکه به زیبایی‌های روحی و توانمندی‌های معنوی و درونی خود توجه نماید.

وی در ادامه افزود: بازی های هدفمند و تمثیلات دارای این پیام بود که انسان برای موفقیت در ارتباطات شغلی اجتماعی خانوادگی باید در جامعه مرز و حریم‌هایی را رعایت کند و برای اینکه مورد سوء استفاده واقع نشود یکی از این حریم‌ها و مرزها رعایت عفاف و حجاب در جامعه است و این یک امر کاملاً عقلانی و منطقی است.

کاشانی نژاد اظهار داشت: رعایت مرز و حریم در ارتباطات این است که فرد دچار وابستگی شدید به طرف مقابل نمی‌شود و از تبعات بعدی مثل شکست عشقی و افسردگی پیشگیری می شود و همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.